Uuuusch !

Som kanske känt från innan är min otroliga fobi för hår. Jag är bara rädd för hår, då menar jag hårstrån. En stor rädsla är väl löss, det är väl därför jag inte vågar luta mig bakåt i bussarna, kramar människor så att huvudena nuddas (det är ganska svårt faktiskt). Jag kan aldrig använda min hårborste om den nuddat någon annans, och jag kan knappt använda någon annans plattång. Så, nu när jag såg denna sanning fick jag minst sagt lite panik:


Man tappar mellan femtio och hundra hårstrån varje dag.

Andra roliga sanningar är:

Det är omöjligt att andas ut genom munnen samtidigt som man andas in genom näsan.
Haha, erkänn, du testade dethär direkt efter du läste det?

Det är omöjligt att slicka sig på armbågen.
Du testade den också, eller hur?

Man tillbringar 6 månader av sitt liv på toaletten.
Herregud, sitter man där och hoar i ett halvår? :O

Kommentarer
Postat av: moa hollström

men tack:)!! jag har faktiskt fått hjälp med den av sandra:) www.sluu.blogg.se =)

2008-07-01 @ 22:47:55
URL: http://moass.blogg.se/
Postat av: Emil Lindberg

Jag har faktiskt en liten korrigering... :)



"Det är omöjligt att andas ut genom munnen samtidigt som man andas in genom näsan." <-- Må hända, men det är inte omöjligt att andas in i munnen och ut ur näsasn samtidigt (har faktiskt sett det själv när en "storrökare" tog en cigarett i ett sluk).



"Det är omöjligt att slicka sig på armbågen." <-- Nej, jag kan faktiskt slicka på min armbåge och vet fler som kan det.. :)

2008-07-02 @ 07:22:06
URL: http://www.emillindberg.se

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0