Duktigdag

Hej! Idag har jag haft en så kallad duktigdag, haha gud vad konstigt det lät. Men jag menar i alla fall att jag har vart duktig.. Jag skrev ju tidigare att jag inte hade några planer inför dagen, så jag skaffade mig några. Jag började med att städa hela akvariet, och då menar jag verkligen hela. Jag tog ut växterna, och alla saker som var där inne, stod i över en timme och skrubbade rent sakerna med tandborste och till slut blev det väldigt snyggt. När jag ändå var inne på städningen städade jag hela bokhyllan, rensade bort alla gamla saker som jag typ inte har använt på de senaste åren. Tog en skokartong och la i de småsaker jag ville ha kvar och sen ställde jag upp allting skitsnyggt. När jag ändå höll på rensade jag alla gamla tidningar jag hade, ni vet alla gamla prenumerationer på typ okej, veckorevyn, starlet... Mitt i renset hittade jag en kalleanka från 78, haha då levde jag inte ens.. snacka om att det var länge sen jag rensade, men den kanske är värd pengar nu? :)

Innan städning
 


Efter:


Nu har jag också duschat och bäddat rent i sängen. Så nu känns mitt rum skitfräscht. Jag blir så himla seg när jag städar, jag vräker ut allting och sen orkar jag inte sätta in det. Men jag snackade med Amanda lite i tellen samtidigt så då gick det faktiskt lite lättare än vanligt.

En kvällstur på moppen hann jag med också, först körde pappa mig och visade lite grejer som kan vara bra och veta när man kör runt. Sen bytte vi plats så körde jag hem honom. Efter det tog jag mig en egen liten tur, nu får jag köra på de stora vägarna! ;) wooow, tänker ni och suckar....

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0