I love my new laptop!

Hej, :) Inte för att skryta men måste bara säga att jag älskar min nya laptop. Nu tar jag typ med mig den vart jag än är i huset, just nu ligger jag i sängen och chattar med lite folk samtidigt som jag smsar lite. Känner mig faktiskt lite teknikgalen, haha, typ ständigt uppdaterad. Men jag ska försöka att inte bli mer datanörd än jag redan är, missförstå mig inte!

Ikväll sa jag nej till Amanda eftersom jag var sjukt trött, både efter tågresan hem från Hudiksvall men också för att jag var hos Johanna igår kväll/natt. Men ska självklart träffa henne någon annan dag, förhoppningsvis i veckan tror jag. Någon form av förkylning verkar ha drabbat mig också, lite halsont och feber, men med lite söta sms från Sandra känns allting otroligt mycket bättre, jag lovar.

Planerna inför imorgon är inte särskilt stora, pappa har lovat att ta bort min gamla dator som täcker upp större delen av mitt skrivbord, den är hur stor som helst och tar drygt en timme att sätta på. Jag har typ inte använt den på hur länge som helst så det ska bli superskönt att få bort den. Sen ska jag också få upp min tavla som föreställer Eiffeltornet som jag köpte när jag var på landet. Tar bild och lägger in sen.

Nu säger jag godnatt och uppdaterar mer imorgon :) Puss!

Kommentarer
Postat av: blummis

tavlan låter najs, skulle också vilja ha. :)

2008-06-29 @ 00:20:37
URL: http://sablomqvist.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: yes dt funkar ;)

2008-06-29 @ 00:34:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0