Seeeegdag

Hej, sitter nu ute i "solen", näe men det är faktiskt ganska skönt ute idag. Jag vaknade med världens huvudvärk och kände mig otroligt seg, är säker på att det inte är för att jag har sovit för lite. Pappa är halvt förkyld så jag antar att jag håller på att bli smittad, men sånt händer. Idag tog pappa bort min gamla dator så nu slipper jag den. Han lämnade högtalarna som gick perfekt att koppla in i denhär datorn så jag blev lite lycklig och satte på NRJs webbradio på högsta volym.

Tavlan är också uppsatt, lillsyrran sa att hon hade två ljusslingor över som man kunde sätta på baksidan av ramen, så tror det kommer bli riktigt snyggt eftersom att den är som uppspänd på en duk, så det kommer lysa igenom finfint. Jag lägger upp bild sen när jag har tid..

Min moppe har jag inte riktigt kommit igång med, först strulade försäkringen så jag fick inte köra med den innan jag åkte till landet. Jag vill ju liksom inte riskera att bli av med mitt körkort... Men nu är den fixad och moppen funkar, pappa skulle visa mig lite vart man kan parkera och sådär. Så jag ska köra med honom lite i eftermiddag tror jag, om jag inte känner mig allt för seg. Det kanske inte är så bra att köra på alvedon direkt...

Cya!

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0