Didaktus gymnasie

Hej! Idag väcktes jag av att hemtelefonen ringde. Lat som man är en lördagsmorgon orkade jag inte svara, inte storesyrran heller. Sen ringer det på min mobil som ligger precis bredvid sängen. Den orkade jag svara i och det var mamma som undrade nåt. Som tack för att jag svarade köpte hon extra mycket godis tills ikväll :D.

Sen när jag kom upp käkade jag varma frallor och tog det lungt på morgonen. Efter det blev det en tripp med pappa till Didaktus gymnasie där vi fick en privat visning av en jättegullig tjej. Sen svängde vi förbi Karolinska sjukhuset och hälsade på mormor som har opererats. På ett sätt tycker jag det är en lite "mysig" stämning på sjukhus. Jag vet inte varför, men jag känner medkänsla för alla som ligger där och man vill bara springa fram och krama om dem. När jag och pappa väntade på mamma där inne vid hissarna hörde vi världens vrål av någon gubbe. Pappa undrade om de opererade någon vaken.. Och efter det kändes det väl som att det var dags att åka hem...

Imorgon är det julmarknad med familjen Duné, det ska bli jättemysigt faktiskt. Jag älskar julmarknader så jag ska försöka ta med mig nån och springa på Gamla stans julmarknad någon dag. Den har öppet alla dagar i December. Jag älskar chokladhjulen, haha! Kanske för jag alltid har sån tur på såna?

Vi hörs <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0