Fars dag!

Grattis pappsen på fars dag. Jag suger på att komma ihåg såntdär så imorse när hela familjen hade sina presenter kom jag på att jag också skulle köpa nånting. Så jag tog med mig lillsyrran till centrum & köpte en ask Merci, det är tanken som räknas, ellerhur?

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Ska träna vid fem och ska kanske träffa Johanna en liten stund innan. Det ska verligen bli skönt att träna, jag har värsta energin i benen som jag behöver bli av med. Synd bara att Sandras nacke också är cp, så jag får träna själv om jag inte lyckas övertala nån.. Har försökt med Klara redan, haha!

Vi hörs <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0