Godnatt

Ja, det börjar väl bli dags att gå och lägga sig. Måste vara pigg tills imorn. Ska iväg och fixa tandställningen hos tandläkarn, ajaj. Jag längtar verkligen tills jag får ta bort den. Sen tror jag det blir träning imorrn också. Jag får se, förra gången jag tränade när de hade fixat tandställningen fick jag typ migrän, och det var inte så skönt. Men det ska nog gå bra! Jag känner direkt när de har spänt den om det kommer göra ont senare eller inte (:

Hannah o jag kom fram till att måndagen är jobbigast för då känner man fan det är fem dagar kvar till helg, då sa jag att tisdagen kändes mycket bättre för då är det bara fan fyra dagar kvar till helg. Men egentligen känns det ju inte som någon skillnad alls. Så våran slutsats blev väl att det känns lite bättre efter onsdagen, onsdag kväll sådär ;).

På fredag ska vi till gymnasiemässan med klassen. Jag har ingen aning om vad jag ska gå för gymnasie. Det skrämmer mig lite att vi ska ha valt om bara en månad. Men allt löser sig, så det ska nog gå bra. Nånstans hamnar man ju alltid, haha! Jag tror att jag kanske vill gå något där man läser en del av ämnena på engelska, men samtidigt gillar jag idrott väldigt mycket. Fast det kan man ju å andra sidan inte "bli nåt" på, så borde kanske satsa på samhälle/natur. Samhälle tycker jag väl är roligare än natur men natur är bredare. Ja, som sagt, det borde finnas en kombinerad linje som har allt. Eller så borde det bara finnas en linje så slipper man välja. Fast det skulle nog vara lite tråkigt...

Nej, sova var det! Vi hörs imorrn, godnatt <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0