Helg! ;D

Tjenare! Nu är det helg igen. Kom på att det är so-prov på måndag och franskaprov på torsdag så det blir väl en plugg-helg för mig -_-. Men jag tänker inte sitta inne hela helgen och plugga. Skulle egentligen handlat julklappar med mamma idag men var iväg med Hanna & Hannah och kollade på Viktor Rydbergs gymnasium istället. Det verkade faktiskt riktigt bra (trots alla snobbrykten) så jag tror att jag ska söka dit. Iaf så ska jag handla julklappar med mamma imorrn istället. Det ska bli mysigt :).

Nu sitter jag och storesyrran och nördar framför varsin dator. Vi kommer alltid in på oerhört intressanta samtal.. öhm. Oj, nu kom ett mejl från henne, haha nödvändigt när man sitter bredvid varandra, såhär stod det iallafall:

Mitt namn jag fick av dig för länge sedan. Vakta det som en liten arg schäferhund.
 
ℓ๏uîѕэ

Hon ska alltid spara på allt och jag fixade nåt namn med speciella bokstäver som hon hette på MSN i typ flera år så nu var hon tvungen att spara det...

Vi hörs! <3


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Haha, samma med mig och min syster. Sitter och chattar när vi sitter nästan brevid varandra, fast en jättepositiv grej med att vi sitter nära varandra är att hon spelar så hög musik så jag behöver sällan fixa egen musik, haha. Ha en bra kväll!

2008-11-28 @ 20:18:15
URL: http://smilefiffi.blogg.se/
Postat av: Linnéa

tack så mycket för din kommentar Sophie,



haha det är så typiskt Louise att göra sådär, och så typiskt er att sitta och skriva till varandra när ni sitter precis bredvid varandra :P <3

2008-11-29 @ 09:43:22
URL: http://erwings.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0