HELG

Nu är det äntligen helg. Fy fan vad skönt! Idag virrade jag & Hannah runt ungefär överallt på gymnasiemässan. Man såg folk man kände hela tiden! Blev lite förvånad när vi skulle snacka med en gubbe för nåt gymnasie så var han engelsk, då menar jag inte trevlig och förstående. Han tillhörde ungefär första klassens snobb och tittade på oss som om vi var idioter, det gymnasiet blir det definitivt inte. Jag är iaf intresserad av Internationella Engelska Gymnasiet, Mikael Elias Estetiska och några till. Det är verkligen svårt att välja. Jag vill ha natur - idrott men det verkar inte finnas så mycket.

Om ett tag börjar Idoooool! Jag hejar på Kevin, han är grym. Alice tycker jag också har en grym stil. Det är svårt att säga vem som åker ut, men jag tror nog att det kan bli Anna, folk glömmer rösta på henne!

Trevlig helg <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0