Ingen dans för mig idag :/

Hej! Min rygg gör ont idag o imorse kunde jag inte resa mig ur sängen. Idag när jag skulle dra upp byxorna så knäckte det till, aaah! Tror inte det hände nåt iaf...

Idag på hemkunskapen skulle vi ha nån sorts matprov. Självklart får jag österländsk köttgryta. Tyckte mer synd om Hannah som fick fiskgratäng. Hade lite tur så Micke käkade upp all min mat så då slapp jag, haha det var inget gott! Men läraren tyckte det var bra att han gillade den, hihi :).

Egentligen skulle mitt tåg till steppen gå om 3min, men jag skippar den idag. Ryggen knakar ju för minsta lilla :/ uuäh!
Så det blir till o vara hemma idag, har lovat mammsen o hjälpa henne att laga pannkakor ;) gott va?

Imorrn är det gymnasiemässan. Gaaaah jag är redan trött på all reklam som kommer i brevlådan. Ska jag vara ärlig har jag personligen öppnat ett brev av allihopa. Ska i alla fall kolla igenom denhär gymnasiekatalogen ikväll med pappa o kolla extra på lite gymnasier så att jag kan kika lite på de imorrn. Jag är lite sugen på natur - idrott, eller nånting med språk, men jag vet inte.. Det finns så himla mycket att välja på! <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0