Inget plugg, haha!

Jag kan inte sitta ner och plugga timtals. Jag får spring i benen och blir helt störd. Därför tänker jag inte plugga nån franska eller fysik idag. Jag tar det imorgon. Allt löser sig. Mitt vanliga tankesätt...
Jag kollade igenom lite på franskan men det hela slutade med att jag hamnade framför bloggen. Plugga är så himla tråkigt! Jag kommer aldrig bli nån såndär som kan mysa ner mig med macka & te och "njuta" av att plugga. Det går väl nästan i tankarna men inte i verkligheten.

I alla fall så ska jag alldeles strax kolla på Toppform med mamma, mysigt! De ska typ få ungdomar att röra på sig, lite underhållande faktiskt. Efter det ska jag duscha och sen har jag bestämt mig för att det får bli en tidig kväll. Vill ju inte se helt död ut imorrn i skolan.

Bye! <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0