Jahapp

Jag känner mig lite som en pensionär, imorrn tandläkarn, på onsdag napprapaten. Ska bli skönt att få nacken fixad, hoppas bara att jag får dansa ändå. Jag har nämligen 3 timmars dans direkt efter han har fixat nacken och det vill jag ju inte missa.

Idag var jag helt seg hela dagen i skolan, måndagar tillhör inte mina favoriter. När vi kommer till skolan var svenskaläraren borta så vi hade ingen svenska, och sen inget klassråd. Snacka om segt att vara i skolan typ nio istället för tjugo i elva...

Vi har inga prov alls den här veckan vilket känns jätteskönt. Det enda vi har är franskaläxa och sen so tills på onsdag.
Vi hörs!

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0