Julen

Julen närmar sig med stormsteg. Det är faktiskt bara 52 dagar kvar om man inte räknar med idag. December brukar ju gå fort. Jag tycker julen är så himla mysig. I år ska jag inte fira julen hemma, den ska firas i Spanien. Fy fan vad härligt! Inte för att jag blir särskilt brun, jag får väl ungefär 1000 fräknar istället. Men lite röd blir jag allt, haha. Tänk om man hade vart den där som alltid blir sådär chokladbrun. Det hade vart härligt. I alla fall, Spanien närmar sig och julen likaså. Julrean får man ju inte glömma heller. Där brukar man kunna hitta värsta fynden. Det jag är ute efter just nu är ett surroundsystem, en plattskärm & ett tangentbord, guitar hero, och såklart massa reakläder. Men det är nästan det tekniska som reas ut mest. Som tur är så är jag hemma från Spanien innan julrean så jag får spara lite pengar tills dess.

Vad tycker ni om julen?

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0