Knäckt

Tjenare! Nu har napprapaten knäckt alla kotor i ryggen och nacken. Det var väl öhh skönt. Nej men det var faktiskt inte så farligt. Eller jo, farligt var det väl. Hela min rygg var fucked up pga att jag ramlade på moppen, ramlade i trappan men också körde spinning & typ spände nacken. Det tog ett tag och knäcka tillbaks allt men nu känner jag att jag typ kan "andas djupt" igen, om ni förstår :). Ingen dans för mig idag, jag får faktiskt inte. Det var inte alls bra så jag känner inte att jag vill offra ryggen för träningen, faktiskt.

Nu ska jag snart ringa Sandra, hennes favoritprogram är slut snart, haha! :) Sen blir det tåget in till stan för att kolla på dansen, det räknas iaf som halv närvaro.

Vi hörs! <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0