Rosa resväska

Hej! Igår lyckades jag övertala mamma att köpa en rosa resväska tills vi åker till Spanien. Dels för att den är snygg, men också för att man hittar den på bandet när den kommer rullandes ut ;).

Idag är jag förkyld. Ont i halsen, huvudet och fryser. Ändå (duktig som jag är) har jag suttit och målat på min bild. Jag orkar inte. Den ser helt fuckad ut just nu, haha! Jag har också pluggat lite SO, men känner ingen pluggork just idag eftersom jag mår lite halvdåligt.

Idag är det första advent också. Inte alls långt kvar till julafton! ;D

Nu ska jag gå och leta halstabletter, ingen träning för mig idag :/


Sådär ska bilden se ut...


Och sådär ser min ut.. haha! x)


Vi hörs! <3

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Jättefin målning du har gjort! krya på dig!

2008-11-30 @ 22:50:44
URL: http://smilefiffi.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0