Sjuk

Hej! Jag tror jag har drabbats av nån form av förkylning. Ont i halsen, ont i huvudet & antagligen feber eftersom jag fryser. Hellre att jag är sjuk nu än om några veckor då vi är i Spanien. Men jag har ändå inte riktigt tid att bli sjuk, so-prov imorrn och franskaprov på torsdag. Jag tror faktiskt att dethär är de sista proven vi har nu innan jullovet, om jag inte är helt fel ute.

Exakt 19 dagar kvar tills avslutningen i skolan
Exakt 20 dagar till Spanien
Exakt 24 dagar till Julafton
Om man inte räknar med idag...

Imorrn får man äta chokladkalender och sen släpper man ju inte på traditionerna så vi har paketkalender också. Julkalendern sänds 07.15 i SVT1 om någon undrar.. Kom igen, alla checkar in första avsnittet?  Skägget i brevlådan heter den i alla fall, läste att den var för lågstadieelever eller nåt sånt, men who cares? ;)

Nu ska jag ta och plugga lite SO, får se om jag kommer till skolan imorrn. Kanske lika bra så man får provet gjort...
Jag får hoppas att jag kryar på mig rejält tills imorrn, <3

Kommentarer
Postat av: Sigrid

hette den inte klappkampen? x) Det stod iallafall på tvkalendern xD

2008-11-30 @ 19:57:06
Postat av: Tilde

Nää stackare, krya på dej! :) Kramisar<333

2008-11-30 @ 21:12:47
URL: http://tildees.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0