Tisdag

Hej! Idag var jag hos tandläkarn efter skolan. Hon tog typ bort hela tandställningen förutom fästena så jag såg typ hur det skulle bli. Det var jättefint så det var ju inte lika kul när hon satte tillbaks allt igen. Men jag hann ligga där och smajla ett bra tag innan hon hittade rätt grejer så jag kommer ihåg hur det såg ut.

Imorrn ska jag fixa till nacken hos napprapaten, den är lite konstig just nu. Var och tränad idag på Friskis m. Hannah, får hoppas att han inte skäller på mig för det. Ska försöka övertala honom om att jag kan dansa också direkt efter han har fixat nacken, hmm, får se hur det går... ;)

Nu ska jag väl sova tror jag. Ska gå på första so-lektionen imorrn eftersom jag ska iväg till napprapaten på eftermiddagen. Vi ska lämna in något arbete och känner att jag vill bli klar med det.

Vi hörs nog imorrn! <3

Kommentarer
Postat av: johannat

:)

2008-11-12 @ 13:57:05
URL: http://yellowladie.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0