Torsdag

Hej!
Idag hade vi matteprov på morgonen, gick väl sisådär.. Sen var det iaf lång håltimme och avslutning med teknik. Inte så jobbig dag alltså ;).

Efter det blev det snabbt hem för att byta om o sådär för att sedan åka till dansen. Vi var 5 pers på dansen, de var rätt kul faktiskt, men lite konstigt kändes det allt :).

Iaf, på vägen dit är det nån typ italienar/grek (jag ser ingen skillnad) som börjar vinka hysteriskt åt mig när jag snackar i telefon. Han var ungefär 2,5 meter lång, hade bakåtslickat hår och värsta svarta kostymen. Jag undrade vad han höll på med men tänkte att det nog var till någon bakom så jag reagerade inte. Sen ska han såklart av på samma station som mig, då flyger han fram till rulltrappan och låtsas tränga sig före några för att sedan akta sig och göra någon himla vinkning med armen för att visa att de kan gå före. Jag höll på att garva ihjäl mig.. Sen springer han upp förbi spärrarna för att gå jättenära folk liksom glo på dem från sidan och göra samma extrema vinkning som till mig. Ni skulle ha sett det... Det såg så himla kul ut också när alla gick runt i vinterjackor och han flög fram i svart kostym..

Imorgon är det i alla fall äntligen fredag. Om jag inte minns fel tror jag att jag har bestämt med mammi att vi ska åka o handla lite julklappar eller nåt sånt. Vi ska ju fira julen tidigare eftersom vi åker till Spanien, så det är hög tid att köpa julklappar för mig nu, känns lite konstigt faktiskt.

Nu kanske jag borde sova, sov inte så mycket i natt eftersom jag börjat plugga runt halv tolv till matteprovet..
Vi hörs, godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Tilde

Mysigt med julklappshandling! :)

2008-11-20 @ 23:27:06
URL: http://tildees.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0