Update

En uppdatering av helgen:

Fredag: Skola hela dagen. Gymnasiemässan som avslutning. Sen vart det hem & ta det lungt ett tag, sen kom Johanna på kvällen / natten, såå det var till o sova ut på lördagen...
Lördag: Jag började dagen med en låång och skön sovmorgon. Efter det tog jag det lungt större delen av dan, gjorde klart musikuppgiften och sådär. Kvällen blev myskväll framför Stjärnor på is.
Söndag: Upp hyfsat tidigt för att gå på Sunemusikalen. Hela familjen + Dunés (även kallat våran andra halva) älskar Sune så vi tänkte gå på musikalen. När vi kom in där låg väl medelåldern på ungefär 6-7 år.. Men vi hade kul ändå! Man kan ju inte låta bli att garva åt Rudolf... När vi var påväg ut i pausen hörde vi en mamma prata med sin dotter:

Dottern ~8 - Jag tycker Sune är cool.
Mamman - Jaså, gör du? Är han inte lite hot också?
Dottern - Jo, man blir ju lite warm när han dansar...

Efter teatern blev det lunch på nån typ krog på söder. Matställerna där är ju inte i topp direkt.. När vi har hittat ett ställe där alla nio ville äta så får vi sitta inne i nåt hörn längst in. Det gjorde inte så mycket men grejen var att det stank om soffan. Såklart hamnade jag, Linnea, Louise & Christine där och så fort vi rörde oss kom det ut äckliga dofter från soffan. Sara (linneas mamma) som satt mittemot klarade inte av dofterna så hon gick och sa till en servitris som för andra gången fick börja möblera om för att få plats för nio personer. Gissa om vi skämdes... Man kände sig ungefär som världens töntigaste familj som bytte plats för att det luktade illa, men det luktade verkligen, verkligen illa...

Nu på kvällen har jag och pappa checkat lite gymnasier. Jag ska gå på några "öppna hus" med honom. Lite problem blev det när alla öppna hus var på onsdagar och torsdagar när jag dansar, men vi fick ihop det till slut! Jag har typ fem gymnasier jag funderar på så det blir till och välja mellan dem!

Juste, igår ringde napprapaten för jag smsade honom om min rygg. Den knakar typ så fort jag rör mig. Han sa iaf att han hade knäckt så mycket att den var överrörlig och kommer vara det i ungefär tio dagar men att jag fick träna hur mycket jag ville ändå. Det kändes väldigt skönt. Jag stod ändå över träningen idag eftersom att jag ska ha min rygg hela livet och det känns bättre att spara den till dansen i veckan, eller åtminstone till intensivpasset på tisdag :).

Nu ska jag gå och sova så att jag orkar upp imorrn, även fast vi har sovmorgon. Vi hörs säkert imorrn!

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0