Ute i 3 timmar

Hej! Idag när jag skulle sitta barnvakt blev jag tvingad att vara ute i tre timmar pga att lillkillen hade tappat nycklarna. Jippieyey, jag var astrött och behövde komma in och plugga. Med helt cp nacke blev jag tvungen att leka banankull, iskull, vanlig kull, fotboll, jaa gud vet vad. Jag var ju tvungen att göra allt för att inte barnen skulle grina för att de frös. Till slut fick jag iväg de på en tredje letomgång efter nyckeln. Tur som fan att jag äntligen hittade den i en jävla lövhög, då kom vi i alla fall in i huset.

Men eftersom det inte blev nåt plugg där så blir det plugg nu. Vi hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hej du :) Vill bara tacka för din fråga, har nu svarat på några fårgor och kanske på din fråga ;) KRAAM!

2008-11-03 @ 19:45:19
URL: http://jacquelinnie.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0