Värsta städdagen

Tjena! Idag sov jag till halv ett och sen blev det städdags. Mamma & pappa tvingar mig o mina syrror att turas om att städa badrummet, så det var min tur idag (eller egentligen igår).

Som tur var så kom lillsyrran hem precis och jag var väl inte sådär jätteglad att städa badrummet så hon bah "jag hjälper dig :)". Gulligt va? Så hon hjälpte mig och städa badrummet, och jag hade inte en jävla aning om hur man gjorde. Lillsyrran hade sett på TV-shop hur de gjorde så det var ju tur för oss. Nu låter jag värsta osmart men när man väl står där med typ tio olika sorters medel är det inte så lätt att välja. Jag körde på "allrengöring" för det låter ju som att det går att använda till allt. Vi hittade också gula diskhandskar som vi kunde ha på oss, för jag är rädd för bakterier, haha. När vi ändå var igång med städning så fortsatte vi med mitt akvarium, så nu är det toppenfint! Vi kände oss väldigt duktiga när vi var klara faktiskt.

Imorgon är det träning som gäller. Min nacke är inte fixad än, och det är kanske dumt att träna. Men bara för att min nacke är konstig så tänker inte jag vänta med att träna ända tills på onsdag. Jag dansade ju i o för sig onsdag & torsdag, men jag har väldigt mycket spring i benen så jag tänker träna imorrn ändå. Napprapaten får väl knäcka den lite extra eller nåt... Såå imorrn friskis - intensivpass kl. 17.00, nån som hänger på? :)<3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0