Bildanalys?

Nu när jag ändå inte hade något annat att göra tänkte jag kolla på bilduppgiften som ska vara inne vecka 43 tror jag. Jag fattar inte ett skit. Liksom hur ser penseldragen ut? Beskriv kompositionen! Tyngdpunkten i bilden? Ursäkta mig men vem fan bryr sig om en liten bild på ett vykort, vem bryr sig om penseldragen på den? För det första har jag ändå inte bilden här hemma, och kan inte hitta den på Google. För det andra ska jag "tolka" bilden. Jag känner ingenting när jag tittar på bilden. En skog med rosa & lila liksom. Det kanske märks att jag inte gillar bild. Men herregud, är penseldragen typiska för perioden? Är det en normal fråga?

Jaja, det måste göras så jag ska leka nån slags poet ett tag framöver. Jag måste i alla fall låtsas att jag ser massor av saker när jag tittar på bilden och känner massor av känslor, jiiiiippie.

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0