Shopping

Hej! Idag åkte jag och Johanna först till Skanstull för att köpa ett par skor till henne. Sedan blev det mer shopping inne i stan. Jag köpte underkläder och träningsbyxor. Efter det var jag en snabbis hos Johanna för att sen åka hem och fixa i ordning tacos till middagen, mums! Skulle egentligen vart på filmkväll hos Klara men det blev inte så, så nu har jag vart hemma och tagit det lungt istället.

Imorrn har jag inget planerat än, men något ska jag väl alltid hitta på. Bokade precis en plats för spinning på F&S imorrn. Får hoppas att nån avbokar så det finns en till att boka till Sandra. Annars hoppar jag den och kör intensiven ;).

Nu har jag precis guidat farmor via telefon. Hon behövde hjälp med nån grej på datorn. De skulle ha några inbjudningar så jag fixade några snabbt och mejlade över. Fick förklara för henne hur man sparade ner de på datorn :). Alltid lika kul att hjälpa gamla, de uppskattar allt på ett helt annat sätt. Jag kanske borde jobba med gamlingar när jag blir stor, eller nae, det blir nog lite tråkigt i längden! <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0