Svar på frågor del2

Här kommer svaren på resten av frågorna. Kommentera gärna <3

Hur ser dina framtidsplaner ut?
Oj oj, riktigt svår fråga! Jag ska börja gymnasiet, fortsätta med dansen, friskis&svettis. Jag har inte större framtidsplaner faktiskt. Jag får väl se hur det blir!

What kinda dance do you dance? (fråga från en engelsk läsare)
 I am dancing stepp, jazz and ballet. I've also danced street and modern/jazz.

If u could spend a day with any celebrity..who would he/she be?  (fråga från en engelsk läsare)
Hm, that's a very hard question for me to answer. I would love to spend a day with Tyra Banks just because I think she's so gorgeous and it seems like she's very down to earth.

Would u visit my blogg now and then? (fråga från en engelsk läsare)
Aw, what a cute question! Maybe I will <3

Vad tycker du om bloggarna?
Min? :)
Jag brukar inte läsa din blogg faktiskt, men den verkar vara en söt blogg.

Kenzas?
Hennes blogg tycker jag är bra. Den handlar om ett egentligen ganska enkelt liv. Hon har det ju ändå väldigt bra som kan åka till Kreta bara sådär, men jag tycker ändå att hennes blogg är ganska gullig. Dock är det ingen blogg jag fastnat direkt för som jag har med vissa andra, men den är ändå läsvärd.

Kissies? Hennes blogg brukar jag inte läsa så jag kan inte uttala mig om vad jag tycker om hennes blogg.

Blondinbella? Väldigt framgångsrik och positiv tjej som verkar göra det bästa hon kan på allting. Hon verkar väldigt ambitiös och snäll. Hon har en innehållsrik blogg som är värd att läsa. Bra att hon insåg att hon behövde ta en bloggpaus för att lugna ner sin stressiga vardag lite, annars skulle hon förmodligen ha blivit utbränd.

Vad fick dig att börja blogga?
Jag kommer faktiskt inte ihåg. Hur lång bak jag än försöker minnas så kommer jag inte på anledningen. Tror nog att det var någon kompis eller någon jag kände som bloggade och därmed så började nog jag. Jag har haft en blogg innan denhär faktiskt. Den finns kvar än idag, kollade några inlägg idag faktiskt. Riktigt söta, haha!

Vad är det bästa du vet?
Det kanske låter som en klyscha, men det är nog att göra någon lycklig. Då får man en alldeles speciell känsla inom sig. Eller sekunden innan man går ut på scenen innan en dansshow, då är jag lycklig.

Hur ser ditt liv ut om 10 år?
Ojoj, ångest! Det är så svårt detdär med vad man vill göra i framtiden. Redan nu ska man ju låtsas veta vad man vill bli när man vill bli stor. Kommer man inte på något kan man alltid satsa på flygvärdinna där det nämligen bara är 6 veckors utbildning. Men jag hoppas att om tio år, hmm måste tänka hur gammal jag är då, jo, då är jag 25 år. Då hoppas jag att jag bor I New York och shoppar för livet. Har ett bra liv och är rik som fan men ändå inte värsta bortskämd. Jag hoppas att jag gillar att träna lika mycket som jag gör nu och att jag har lite mer planer för framtiden än vad jag har nu.

Vilken är din favorit i idol och varför?
Kevin! Därför att han alltid är så himla glad. Hans glädje smittar av sig på scen och dessutom så sjunger han ju som en gud också! Tänk att han har varit i Sverige i 9 månader! Det är helt otroligt att han alldeles nyss sjöng "Lyssna till ditt hjärta" på nästan ren svenska. Han är grym.

Vilken är din favoritblogg?
Jadu, det finns många bra bloggar. Jag gillar Blondinbella för hon tar upp saker som oftast är aktuella. Jag gillar bloggar där de har egna åsikter som de står för. Jag tycker inte om bloggar som bara handlar om dagens outfit, eller vad folk har ätit till frukost. Det tycker jag känns ganska ointressant för mig att veta, men jag gillar ändå modebloggar. Killar som bloggar är ganska kul att läsa. Humorbloggar är också väldigt kul. Folk som verkligen skriver från hjärtat om deras problem är också kul. Jag gillar nog det mesta helt enkelt.

Hur ofta är du inne på din och andras bloggar?
Det är ju inte så att jag besöker min blogg och sitter och läser gamla inlägg. Jag brukar kolla den för att se om det inlägg jag har skrivit har publicerats. Andras bloggar är jag väll inne på kanske 2-3 ggr om dagen. Det blir väl fler gånger om man har en tråkig "hemmasittardag" och inte har något annat för sig än att sitta vid datorn.

Hur länge har du bloggat?
Hmm, det har jag ingen aning om!

Vad är ditt drömjobb?
Rik modell kanske (a)

Vad är ditt favoritprogram?
Robinson, haha! Igår upptäckte jag dock att amerikanska gladiatorerna har börjat sändas på tv4, så det är väl också en favorit! Idol är skoj det med. Farmen tyckte jag var kul när det gick. Ensam mamma söker är himla gulligt. Jag gillar de flesta skitprogrammen!



Det var många frågor! Nu har ni lite kvällsläsning framför er. Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker.

Kisses and hugs <3


Kommentarer
Postat av: PerNilla

Roligt att du svarade på min fråga =) Tycker oxå Kevin är bra och väldigt duktig.



Ha en fortsatt bra dag, kram.

2008-11-01 @ 13:18:52
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0