Tillbaka igen <3

Hej! Jag har tagit en låång bloggpaus. Dels för att jag inte har haft tid men också för att jag inte har haft någon lust att blogga. Ändå har jag märkt att jag har haft kvar mina läsare, så tänkte skriva ett inlägg.

En liten uppdatering på senaste tiden då:
För mycket plugg i skolan..
Dansen har rullat på som vanligt..
High School Musical hade premiär i veckan så var och såg den i fredags..
Johanna har fyllt 15, tänk vi har känt varandra i 15 år nu, helt sjukt egentligen <3..
Har fått en ny mobil av pappas brorsa som jobbar med mobiler, en W760I - sony ericsson, tack så mycket :)
Megaintensivpass igår på Friskis m. Olivia som nu är i USA, din lyxunge..
Höstlov, äntligen!

Planer inför höstlovet då, jaa inte många alls! Ska träffa Sandra någon dag, sen blir det väl träna, träffa kompisar och bara ta det lungt. Sen efter lovet nån gång bestämde jag och LouLou (HAHA JAG VAR BARA TVUNGEN), det är min syrra och jag älskar att kalla henne LouLou bara för att hon tänker på henne i idol och blir väldigt irri när jag kallar henne det.. Men vi har i alla fall bestämt att vi ska simma nån dag, mysigt ;). Kanske borde förtydliga att hon heter Louise...

Jag får se hur mycket jag kommer att blogga framöver. Men nu vet ni i alla fall lite av vad som pågått i mitt liv under senaste tiden..

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0