Trumtest!

Hej! Idag är jag mycket piggare än igår, kanske för jag sov bort hela kvällen? Jaja, jag blir nog aldrig riktigt utvilad ändå..
Idag i skolan hade vi trumtest, och jag hade högklackat. Det var ju lite vingligt kan man säga. Men det gick bra ändå, och trummor är faktiskt himla kul! ;)

Nu ska jag snart dra iväg och träna intensivpasset med Hannah, ska bli skoj ;). Klara tycker alltid jag är så söt när jag säger att jag ska träna, såå jag vet vad hon tänker när hon läser dethär :D.

Tänkte avsluta med en låt vi hade sist på dansen till diagonalen. Tycker den är sjukt bra, så härlig refräng! ;) Så, här har ni den - Jack Mcmanus med Bang on this piano!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Håller med, härlig låt! :D

2008-10-18 @ 14:16:14
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Martina, cornelias mamma

va kul att trumma:P min dotter på 4 månader gillar de också hihi går på musiklek och då får de banka på små trummor:P hehe!

Låter svårt de där med högklackat.

va skönt att träna!

2008-10-21 @ 22:19:32
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0