Utmaning till er!

Jag har blivit utmanad av grymtroligperson.blogg.se

Regler:
# Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
# Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
# Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem
# Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

Here we go, sju sanningar om mig själv:
Jag suger på att hålla ordning i rummet, 2 dagar och det ser det ut som en soptipp igen
Jag är rädd för myror
Jag har fobi för att ta i handtag, gör istället karatekickar, men då menar jag främst i skolan.
Jag är skiträdd för hår, alltså löss och sånt, och kan absolut inte låna någon annans plattång / tofs
Mina ögonfransar är för långa så jag kan inte använda de flesta sorters solglasögon vilket är väldigt jobbigt på sommaren
Så fort jag ser en polisbil när jag åker moppe rycker jag till, jag vet inte varför men är rädd att han ska stanna mig :$
Jag kan prata i telefon i flera timmar utan att märka det & jag är smsar mest hela tiden

Jag utmanar alla er som har lust att erkänna lite sanningar om er själva! :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

hahahaha rädd för myror ? :O

2008-10-28 @ 23:19:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0