Akvariet är städat!

Nu känner jag mig duktig för jag har städat mitt akvarium! :)
Helgens planer är:
Lördag - Troligtvis åka på Rally Cross nånstans med familj & kompisar, om jag inte hellre tar sovmorgon... får väl se imorrn..
Söndag - Får se om Sandra är hemma, men om hon ska vara det så blir det shopping ;)

Hur blev det med den där sovmorgonen jag så länge längtat efter? Haha, bortblåst.. Imorse vaknade jag av att klockan ringde tio över sex, ja, ni läste rätt jag försöker faktiskt gå upp tidigare. Men iaf, när klockan ringde så tänkte jag "Fan, varför har jag ställt klockan på helgen" och så stängde jag av den. Jävligt smart asså, för då vaknade jag vid sju av att pappa frågade hur länge jag tänkte sova... Jag bah "Läänge", men sen fick jag reda på att det var fredag och då blir man ju liiite besviken... och stressad..

Men jag tog en liten powernap nu på eftermiddagen, somnade i soffan, skönt!

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0