;D

Hej! Nu är jag hemma från steppen, har ätit, duschat och fixat i ordning lite på mitt rum. Det behövdes...
Steppen var i alla fall skitkul, ska försöka hinna köpa steppskor tills nästa vecka.
Jag tyckte verkligen det var grymt kul, hihi ;).
Iaf, tog tåget hem med Natta och Olivia, sen när jag precis kommit fram till centrum så åkte Lina förbi så då fick man skjuts hem på moppen, vilken timing man har ibland ! :)

Imorrn äre ingen sovmorgon, så det blir upp tidigt. Har fysik imorrn så hoppas att det inte är förhör, som vi egentligen skulle haft i onsdags, men då var han sjuk..

Nu ska jag lägga mig och läsa SOLO & Hänt Extra, jag är en riktig sucker för skvallertidningar.. Men en sak undrar jag, hur kommer det sig att alltid all onödig fakta, typ som senaste Britney Spears-händelsen, eller typ hur Faradays uppväxt var i fysiken fastnar, men inte själva faktan och fysiken? Alltid när jag läser något kommer jag ihåg det onödiga.. Men nu har jag pluggat lite så får hoppas att jag kommer ihåg det nödvändiga också :).

Men ni får sova gott, och imorrn är det fredag, och sen helg - sovmorgon ;D.

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0