Dancy time!

Tjena! Idag efter  skolan åkte jag in med mamma till stan, köpte steppskor & balettskor (bild får ni senare). Sen blev det middag på Taco Bar och efter det lyssnandes på låten "Dancy Time", ni vet från reklamen, gick jag till dansen. Där dansade jag i tre timmar för att sen bli hämtad av mamma o få skjuts hem. Nu har jag precis druckit varm choklad och ätit en smörgås, visst är det gott? ;)

Imorrn är det dans igen, stepp denhär gången så då blir det inprovning av mina nya skor.. Men nu orkar jag inte skriva mer för jag har ett plåster på fingret så det blir fel hela tiden. Men ska jag vara ärlig måste jag duscha också! Pusshej! <3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0