Dans

Hej! Nu ska jag dra och dansa om ett tag, tre timmar idag, tycker dansen slutar lite sent för jag blir alltid så trött när jag kommer hem. Menmen, man ska inte klaga! :) Det är balett idag också vilket jag inte direkt tycker om..

Imorse var jag så himla trött, halvsov mig igenom so:n och vaknade väl lite på franskan. Sen var det bild, mitt hatämne. Jag kan verkligen inte rita, men jag gör mitt bästa, hihi :). Bild & slöjd suger jag på.

Nu kollar jag på gamla idolavsnitt på TV400, två år gamla, jag älskar såna skitprogram haha ;D. Tycker ändå lite synd om alla som inte har nån självinsikt och som inte förstår juryns "skämt"..

Take care <3

Kommentarer
Postat av: LOVISA

ha en fin kväll!

2008-09-19 @ 15:12:25
URL: http://onemoretry.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0