FREDAG <3

Yes! Äntligen fredag! :) Har värsta shoppinglusten just nu, men ska försöka spara mina pengar lite hihi..  Men shit vad skönt att det är fredag, jag njuuter!

Idag i skolan hände väl inget speciellt vad jag kommer ihåg. Sen när jag kom hem med moppen öppnar jag såklart garaget så larmet drar igång och Securitas ringer, haha hur klantig får man vara? Dethär är andra gången på bara nån vecka... Jag glömmer alltid larma av!

Just nu finns det en del jag behöver göra:
Läsa i Ondskan, har typ 40 sidor kvar tills på måndag
Köpa en guldig jacka, var på G i början av veckan men hittade den inte
Plugga SO, tills på tisdag
Äta godis, hallå det är fredag! ;)

Ja, det var väl lite vad jag ska göra... Men just nu tror jag att jag börjar med det sistnämnda, haha jag skoja ;).
Men ni får ha en bra fredag därhemma <3.

Förresten? Någon som har sett Top Model? Jag vill inte att ni kommenterar vem som vinner nu, men i alla fall, visst är Tyra Banks grym? Synd att hon inte är med och tävlar, hihi :p..



Tycker det är lite dåligt att Top Model går samtidigt som Idol, man vill ju se båda liksom...

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0