Godnatt!

Nu ska jag sova, måste orka upp imorrn också.. enda roliga ämnet är väl typ idrott, så nåt kul går man till skolan för iaf. Morgonen börjar med slöjd, kan det bli segare? Jag suger på att sy och kommer alltid göra. Nästan ingen idé att försöka, haha. Men nu har ju jag och Mimmi gett oss på ett mvg-mönster, asså shiit vad tänkte jag med ? Haha, får jag mvg i syslöjd dör jag nästan! Men jag vet att det aldrig kommer inträffa, utan mirakel då ;).

Förresten, har hört det ryktas om att Amanda kmr hem o till skolan imorrn, hoppas det för har saknat henne. Den lilla lyxungen och åka till Kroatien. Och sen har vi ju Klara som har vart i Turkland, härligthärligt! Hoppas ni inte är föör bruna...

Godnatt på er <3

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Morrn :) Allt bra idag?

2008-09-23 @ 08:58:50
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Jo jag mår bara bra!

Njuter av hösten! :)

2008-09-23 @ 15:46:51
URL: http://ventux.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0