Gratismakeup

Jag har varit väldigt trött på alla erbjudanden som skickas runt om gratis smink, gratis bio osv. Men jag tänkte att varför inte kolla upp vad det är nu när så många verkar vara medlem? Idén går ut på att man ska samla poäng genom att t.ex. klicka på olika länkar och bli medlem på olika sidor. Man kan också köpa saker, via gratishemsidan och samla poäng på det sättet också. Så det är inget lurendrejeri. Därför har jag nu blivit medlem, och jag tänkte dela dethär med er också. För att när man har samlat tillräckligt mycket poäng så får man presentkort från Kicks (gratismakeup). Och vem vill inte ha det?
Så klicka på länken, och gå med! Jag har verkligen kollat upp dethär så det är seriöst:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=113996

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla säger att det ger virus xd

jag fick iaf dt när jag blev medlem där :/ <33

2008-09-07 @ 17:30:02
URL: http://tttess.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0