Högerhänt?

Hej! Efter att handen är svullen har jag sparat min vänsterhand hela dagen (utom so:n, där vi skulle skriva så mkt). Jag har skrivit med högerhanden, och det börjar faktiskt se riktigt skapligt ut, haha :p.

Idag på morgonen tog jag med smink och grejer och drog till Johanna. Där käkade jag frukost och lånade mjukisbrallor, jag har inga som är tillräckligt snygga att gå runt i skolan i. Jag tycker det känns riktigt luffigt, kan inte hjälpa det.. Men Johanna hade ett par snygga som jag kunde ha i alla fall! :)

Sen var det väl en vanlig dag i skolan, lång håltimme i mitten när vi drog till HC och köpte varm choklad, mums! Imorrn har vi idrott, handboll. Passande när man precis gjort illa handen och armen va? Men jag ska vara med så gott jag kan för jag tycker faktiskt om idrott väldigt mycket. Som Amanda sa, nu ser man verkligen fram emot lektionerna när vi fått en bra lärare. På tal om Amanda drar hon till Kroatien imorrn i 2 veckor, jag tycker det räcker med 1 haha! ;)

Efter skolan satt jag barnvakt till halv sju. Alltid bra och tjäna lite extra pengar :).

Nu ska jag bara ta det lungt tills imorrn tror jag. Ska lägga mig lite tidigare än tolv idag i alla fall :p. Tio, halv elva kanske ;).

På onsdag har jag dans igen, så får hoppas att armen & höften & handen & knäna har blivit bra tills dess, iaf armen :).

Take care <3 /


Kommentarer
Postat av: Sweet life style

är också vänsterhänt :D

2008-09-08 @ 19:38:55
URL: http://sweetlifestyle.se

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0