IKEA

Hej! Idag åkte jag till IKEA med familjen. Egentligen gillar jag inte IKEA särskilt mycket. Tycker det är too much. Asså man åker mest dit för att titta på alla familjer som bråkar, det är skitkul! Typ en ung tjej med en pojkvän, pojkvännen går och ser helt plågad ut bakom. Sen hör man ju typ vid blommorna, där börjar alla bråka! Nej, men jag hittade faktiskt ett par rosa tofflor och en blomma! Sen svängde vi in på Bauhaus (?) på hemvägen. Där hittade jag en fläkt, haha xD. En på rea, för 50kr  ;). Tänk vad skönt att ha på sommarn?

Nu har jag pluggat ganska mycket till SO-provet imorrn. Jag känner att jag är redo och ska göra mitt bästa. Ska nog sitta barnvakt imorrn efter skolan, behöver lite cash. Lite mycket shopping på senaste tiden ^^. Men har i alla fall fyllt på garderoben lite nu, och det skadar ju inte direkt, hihi.

Nu ska jag fördriva tiden genom att snacka med Johanna på msn. Fatta att vi har känt varann i 15 år nu, omg, det låter helt sjukt <3.

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0