Ledig!

Känns som att veckorna verkligen bara rinner iväg. Fick höra att en fjärdedel av terminen redan har gått, shit asså.

Förra helgen blev det nästan ingen sömn alls med tanke på att vi på lördagen tvingades att gå i skolan för att den fyllde 50år, och sen sov jag hos Hannah då också. Den här helgen har jag inte planerat nånting, känns väldigt skönt. Behöver plugga till so-provet som är tills på måndag. Så jag har mycket tid till det, och det känns riktigt skönt. Nånting kommer jag säkert hitta på ändå, så jag får se! :)

Ska försöka skicka tillbaka kläderna som inte passade från La Redoute och H&M som kom idag. Från La Redoute är det en t-shirt som jag ska beställa som linne istället, ett par träningsbyxor och kanske en kofta. Den har jag inte bestämt mig om än. H&M har jag precis provat men tror att en fleecetröja ska tillbaks och kanske en kofta & en polo. Men som sagt, jag får se. Lite grejer passade i alla fall, min favorit hittills är ett linne från La Redoute med en stor pussmun på, det är asskönt o ha på sig! ;)

Men vi hörs nog imorrn, godnatt för idag! <3 :)

Kommentarer
Postat av: Lottiiizz

Jodå, med mig är de bara fint :) Har precis slutat jobba.. så nu ska jag äntligen hålla helg! Skööönt! Tänkte att jag skulle ta o färga håret nu snart..wish me luck :)

2008-09-27 @ 12:17:09
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0