Måndag igen

Hej! Då var det måndag igen.. Tiden går hiimla fort faktiskt! Idag var det so-prov. Gick väl helt okej tror jag, känner mig inte direkt besviken efteråt, men man vet aldrig. Ibland när det känns toppen så har man gjort dåligt ifrån sig, svårt det där ;).

Efter skolan satt jag barnvakt eftersom jag behöver lite pengar. Vi gjorde glass, känner mig riktigt duktig faktiskt, haha :p.

Imorrn ska jag kanske träna, får se hur jag gör. Annars blir det väl en vanlig skoldag med slöjd direkt på morgonen. Vadå förstöra morgonen? Slöjd och bild kan verkligen få mig på dåligt humör. Sitta där och pilla med en pensel på en bild man vet att man aldrig kommer använda / sätta upp. Sorry, men jag förstår mig inte på den där "sköna känslan". Ger ni mig en penna är det vackraste jag kan rita att skriva mitt namn med snirkliga bokstäver, det kan jag i alla fall! ;) Nej, bild är något jag absolut inte ska satsa på. Och slöjden, den har jag gett mig på ett mvg-mönster. Tjoho, vad gör jag?! Jag kan typ trampa på pedalen på symaskinen och kanske trä den också. Men jag ska minsann imponera nu på läraren och visa att jag kan. Har Mimmi till hjälp som gör samma sak. Och tur är väl det ;D...

Ojoj, nu kom mamma in och berättade att jag skulle till tandläkarn imorrn mitt i svenska bokpratet. Den tiden får avbokas...

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0