Måndag

Hej! I natt har jag sovit nio timmar så jag känner mig värsta utvilad, skönt! Imorse precis innan jag skulle starta moppen kommer jag på att jag skulle sitta barnvakt och gå hem med barnen, men jag smsade mamman till barnen och de kunde lösa det utan att jag satt barnvakt så det var lite skönt ;).

Nu har jag precis ätit toast och druckit varm choklad, älskar det! Ett hett tips ; pressbyråns för 14kr om jag kommer ihåg rätt! Den är i alla fall supergod ;).

Dagens outfit blev mina chinos, vitt linne & vi t-shirt med en örn på. Har tänkt att det skulle kanske vara lite kul för er läsare om jag la in en bild på min outfit varje morgon, men jag är ingen morgonmänniska så tiden räcker tyvärr inte till. Men blev i alla fall väldigt glad för alla snälla kommentarer jag fick i skolan om chinosarna, tack :).

Ikväll ska jag plugga lite SO men annars inget speciellt faktiskt, känns riktigt skönt! Imorrn får jag se om jag ska träna, men ons&tors är det i alla fall dans ;). Och juste, på lördag fyller våran skola 50 år så då måste vi gå i lördagsskola ! -_-

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0