Mina skor!!

Jaha, här får man veta att ens mamma har tagit ens smutsiga ballerinaskor och slängt i tvättmaskinen och nu är de trasiga och ska slängas. Okej, de är fula, väldigt smutsiga och dyblöta. Men jag bryr mig inte? För de är de enda skorna jag har gått in och nu har jag istället inga skor. Vad ska jag gå till skolan i imorrn? Ett par Lacoste som är helt fuckade eller pumps. Neeej, skulle inte tro att jag går dit i pumps och mjukisar.. Mjukisar är ju det enda som jag kan dra över min cphöft just nu. Faan, vad trött jag blir på allt. Jag har ju ifs ett par svarta ballerina, men de är cp för de är för stora och allting så jag kmr få skavsår och det orkar jag inte med. Imorrn blir det shopping direkt efter skolan, ballerinaskoooor here i come! Jag var bara tvungen att avreagera mig lite, i-landsproblem i know, men ändå... sorry -_-..

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0