Myskväll

Hej! Har precis sett hela Golden League med pappa, hihi mysigt :p. Låg i sängen & käkade godis, muums!
Tyvärr vann inte Blanca Vlasic (?) som jag hejade på, men hon vinner nog en annan gång :p.

Imorrn ska jag på bröllop på eftermiddagen & sen vara med Sandra på kvällen, mysigt :p. Det var länge sen vi gjorde nåt faktiskt. Tiden rinner iväg så himla fort när skolan börjar.. Man längtar ju redan till höstlovet, och det är faktiskt mindre än ett sommarlov kvar.. Om det var till någon uppmuntran :).

Just nu är jag i full gång att leta steppskor, men alla jag hittar på blocket är i så små storlekar. Men om ni mot förmodan skulle ha ett par i storlek 39-40 så skulle jag bli väldigt glad :D.

Juste, vi håller på o läser Ondskan i skolan också, bra skriven men riktigt hemsk. Jag har faktiskt riktigt svårt att läsa om misshandel. Jag vet inte varför, men jag tycker det är otroligt hemskt. Särskilt när man vet att det är författarens egna skrivna uppäxt. Tänk att folk kan ha det så? Jag kan nästan inte förstå, eller jag vill inte förstå. Men, vi ska iaf ha läst till s. 94 så jag har några sidor kvar, haha!

Nu ska jag ta och kolla upp vad detdär gratismakeup.se och gratisbio.se är för nåt! ;)

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0