Ni missade något!

Till er som inte såg idol igår, så missade ni några stjärnskott!

Den översta, är en kille som söker för att hans syrra har tjatat på honom i tre år. Han orkade väl antagligen inte med tjatet längre... Men han har en väldigt unik röst, ibland gillar jag den, ibland inte. Men erkänn; han kommer in där och ser helt o-popstjärnig ut, och sen bara äger han. När han kör sin egna låt tycker jag det blir riktigt coolt faktiskt.



Här har vi en människa full av energi. Jag kan inte låta bli att garva. Men jag tror han kan bli bra liksom live, på nåt sätt..


Han blev anmäld av sin kompis, och jag tycker han är riktigt bra, jag älskar hans hesa röst. Sen skadar det ju inte direkt tt han är söt också, PLUS att han har skrivit låten själv och är helt oförberedd :) <3


Och till den bästa och sötaste som jag tror kommer gå hur långt som helst:

http://anytime.tv4.se/webtv/metafile.asx?p=655289&bw=600

Det fanns inget klipp utlagt på youtube på honom, konstigt men sant.. Han är i alla fall min favorit!

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0