Nybäddat :)

Hej! Nu har jag precis duschat & bäddat rent i sängen, så det ska bli jätteskönt att gå och lägga sig. Jag är rätt trött faktiskt...  Men ska försöka sno mammas Hänt Extra så jag har nåt o läsa! ;) Ska försöka orka gå upp i  t i d imorrn också, det är inte riktigt vad jag är bra på om man säger så... Men tar nog moppen till skolan så slipper jag passa bussen, fast jag har inte kört sen jag ramlade men det går nog bra :).

Imorrn ska jag först vara i skolan och sen ska jag och mammi in till stan och köpa steppskor till mig. Sen blir det en snabb middag på Taco Bar och efter det blir det dans gånger två, först balett & sen jazz :). Och sen på torsdag är steppen, fullt schema! :)

Nej, nu ska jag sova och inte fördröja tiden vaken... Jag har sovit för lite denhär veckan känner jag!

Godnatt, sov gott! :)

Kommentarer
Postat av: eweliinna.blogg.se

Hej !

jag undrar hur man får sin egna speciella utseende på sin blogg! som du har kort på dig själv ? jag undrar ifall du skulle kunna hjälpa mig ? // Ewelina

2008-09-10 @ 08:44:50

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0