Nyklippt!

Hej! Efter jag hade klippt mig idag pluggade jag lite hemma och sen tränade jag på Friskis med Hannah :). Nu ska jag plugga matte, franska. Franskaprov imorrn & matteprov på torsdag. Sorry att jag skriver om värsta tråkiga grejen som skolan, men det är väl egentligen det som kretsar i min hjärna just nu. Känner lite press inför franskaprovet, eller lite och lite... jag har haft högsta betyg alla gånger utom en så man vet ju liksom vad läraren förväntar sig.. och nu har vi väldigt mycket till provet också  :/. Wish me luck!

Kläderna jag har beställt från La Redoute har kommit också, tar nog på mig nåt imorrn och slänger in en dagens ;). Men nu måste jag återvända till pluggandet, sorry but that's it for today :)<3

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0