Orientering

Hej! Nu är jag hemma och har duschat och sådär efter dansen. Imorrn har vi orientering. Jag har bara dåliga minnen från orienteringsdagar, typ vilse, inte vara klar när alla kontroller samlas in, fastna med skon i en lerpöl.. jaa, ni vet. Men imorrn ska jag orientera helt själv!!! Jag kommer gå vilse så in i helvete. Men jag tar med mig mobilen så kan jag ju alltid ringa nån, haha. Typ 15 kontroller, på Sundby. Shit asså, wish me luck. Jag kan inte ens passa kartan, men Tess lärde mig att myrstackar är söderom träden, haha så är jag vilse kan jag ju alltid vrida och vända på kartan. Sen vet jag också typ vart vattnet är, eller jag ska försöka ha koll på det i alla fall.. Det går som det går, man kan inte göra mer än sitt bästa! :)

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0