Plugg :/

Hej, just nu är det alldeles för mkt plugg. So-läxa tills imorrn, kemi tills på onsdag (jag har kollat igenom frågorna och förstår inte en enda, typ 'han blev upphettad till gasform, vad kallas en sån process?' ofta, man kan sånt..., matte tills jagvetintenär, franskaprov på onsdag, so-prov nästa måndag , gaaahh jag orkar inte!

Imorrn ska jag i alla fall klippa mig, så det ska bli skoj :). Har inte bestämt hur än, men det gör jag när jag kommer dit. Tror jag bara ska toppa, eller kanske fixa nåt med luggen, jag får se!


Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0