Pluggdag

Hej! Idag har jag pluggat so väldigt mycket. Känner mig himla duktig faktiskt. Har skrivit ner typ allt på vg, mvg-nivå så det bara är att plugga in. Två grejer är kvar, men känns skönt att ha gjort så mycket. Sen nu på eftermiddagen gjorde jag och lillsyrran chokladmousse, jättegott blev det. Sen har vi köpt lösgodis också, så det ska vi mumsa på ikväll hade vi tänkt.

Nu sitter jag och skriver klart resten av so:n, försöker typ utveckla det jag har skrivit och sådär. Svårt att veta när det räcker tycker jag. Men provet är på måndag så jag tror att jag ska plugga ganska mycket imorrn också. Har inget planerat, förutom en "kanske-tripp" till IKEA. Inget bestämt, men OM vi åker dit så måste jag prova en säng jag tänker köpa. Ni vet en såndär det finns på långvården, som man typ åker upp o ner i med ryggen? En sån vill jag ha, värsta perfekta tv-tittar-läget, haha xD.


There you got! ;)

Kommentarer
Postat av: martina

haha. hoppas det går bra på provet :)

fett skönt med en sån säng ;) hare bra !

2008-09-28 @ 11:07:32
URL: http://martinu.blogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0