Pluggdags

Hej! Nu är det pluggtime för mig. Fysik, matte och franska... JIPPIE! Jag blir verkligen seg av att plugga, det tillhör inte mina favoritsysselsättningar direkt. Jag är vääldigt bra på att komma på saker jag kan göra istället. Men har redan tittat på Oprah och Smallville, så nu kanske det är dags att plugga?

Fysiken är tills på fredag, men jag har träningar ons,tors så jag kan inte plugga då ;). Matten vet jag inte när den är tills och franskan är tills imorrn. Wish me luck! <3

Funderar på att köra Friskis ikväll, vid halv åtta.. får väl se hur jag gör :).

Kommentarer
Postat av: ellen

Fin blogg! :)

2008-09-16 @ 18:15:47
URL: http://ekw.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ok, det va verkligen en jätte fin bild :)

2008-09-16 @ 21:55:37
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0