Rekord!

Efter en hel lång dag i skolan, hem, äta lite lätt och sen byta om för att ta tåget till dansen. Sedan dansa i tre timmar. Sedan springa till tåget som brukar ta ungefär 20min att gå till på 7min, är jag helt slut. Jag såg helt röd ut i hela ansiktet på tåget och svetten bara rann. Men jag hann med tåget, och slapp vänta ända till strax före elva för att ta nästa tåg...

Nu har jag precis gjort franskaglosorna och ska sova. Imorrn är det dans igen, stepp! ;D Jag hade i alla fall lite tur för när jag sprang var det typ nån som hade tryckt precis innan jag kom vid övergångsstället, så det var grönt mest hela tiden :D. Men folk tittade ju och undrade varför jag rusade typ över hela Norra Bantorget, förbi alla affärer för att slänga mig in i den (ombyggda centralen, där jag inte hittar!!), för att rusa till tåget.. Jaja, huvudsaken var att jag hann med det :D.

Förresten, nu förstår jag varför folk typ sitter och diggar med i låtarna på tåget. Jag var fan tvungen att göra det för att inte somna och glömma gå av. Kom att tänka på en kille som höll på o digga asmkt med huvudet en gång, kommer du ihåg Sofie? När han börjar förklara sig, haha, det var kul ;).

Godnatt på er och hoppas ni inte är lika slut som jag är! :)

Kommentarer

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0