Shopping

Hey! Igår shoppade jag, visar sen, men det blev höst / vinsterskor, linne, tjocktröja, minishorts :). Sov hos Hannah i natt så är lite trött idag. Hihi vi var duktiga och pluggade so på morgonen. Här hemma har jag pluggat  all franska tills på onsdag, dvs 3 sidor text, över 60 glosor, 7 sidor i övningsboken med massor av verb, grammatik och ännu mer glosor. Så nu tycker jag att jag är duktig ;). Jag ska försöka fixa matten nu ikväll också, uschusch mycket plugg...

Men nu ska jag träna med Sandra, så vi hörs senare ! ;)

Kommentarer
Postat av: Jessi

åh va kul med shopping :)

2008-09-21 @ 18:04:46
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Sandie

Jätte duktig e du =)

2008-09-21 @ 20:57:21
URL: http://chipset.webblogg.se/

Hoppas du kommer på något gulligt att skriva. Jag svarar på alla kommentarer som är värda ett svar i era bloggar. Ha en bra dag <3. Skriv din kommentar här nedanför tack :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0